• بازدید : 1995

  • پ

  • شناسه خبر : 6153

مراسم تجلیل از کارگران نمونه سال ۱۴۰۰

باهمت تلاشگران
تحقق واقعی شعار سال در سیمان آبیک

سیمان آبیک در حال برداشتن گام عملی در راستای تحقق شعار تولید‌، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها است‌.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان آبیک، حمید فرمانی مدیرعامل شرکت سیمان آبیک در مراسم تجلیل از تلاشگران این مجموعه به مناسبت روز کارگر، ضمن اشاره به این هدف‌گذاری مهم گفت: در سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب تأکید فراوانی بر موضوع تولید داشته‌اند و ما همچون گذشته در راستای این سیاست با تمام توان گام برمی‌داریم.

وی افزود: کشورهایی که دم از استقلال می‌زنند تنها با تکیه به تولید ملی و توان داخلی به این نقطه رسیده‌اند و ما هم باید باقدرت به این جایگاه برسیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در برابر سیاست‌های پیشرفت ما ایستاده‌اند و تلاش می‌کنند مانع خودکفایی و قدرت ما شوند، گفت: وظیفه ما است که در این شرایط هرچه می‌توانیم برای رفاه و آسایش مردم و همچنین رسیدن به اهداف نظام اسلامی انجام دهیم.

فرمانی با اشاره به اینکه تولید ملی تاب‌آوری کشور را در شرایط سخت بهبود می‌دهد، گفت: باید شرایط برای تولیدکنندگان به‌ویژه تولیدکنندگان بزرگ کشور نظیر سیمان آبیک بهتر شود تا بتوانند در برای انجام وظایف ملی خود به‌خوبی عمل کنند‌.

نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه هر سازمان به شمار می‌رود به‌نحوی‌که رشد و تعالی سازمان‌ها درگرو نیروی انسانی متعهد، کارآمد و پرتلاش است، همواره سازمان‌های پیشرو و تراز اول دنیا توجه ویژه‌ای به منابع انسانی و توسعه آن داشته‌اند

در این مراسم همچنین اعلام شد که سیمان آبیک به‌تازگی خط یک تولید سیمان با ظرفیت ۸ هزار و ۵۰۰ تن کلینکر در روز را بدون نیاز خارجی و تنها با توان نیروهای داخلی تعمیرات اساسی کرده و این خط را وارد مدار تولید نموده است.

در پایان این مراسم از ۷۰ نفر کارگران، نیروهای ستادی و مدیران فعال سیمان آبیک تجلیل شد و همچنین در رویداد امروز کلیپ تعمیرات اساسی خط یک که باهدف آموزش به سایر فعالان عرصه سیمان کشور تولیدشده است، رونمایی شد.