• بازدید : 3172

  • پ

  • شناسه خبر : 4063

حضور شرکت سیمان آبیک در نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان، بتن

حضور شرکت سیمان آبیک در نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان، بتن

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان، بتن، فناوری‌های ساخت و ماشین‌آلات وابسته ۲۵ تا ۲۸ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید که هلدینگ فارس و خوزستان و شرکت سیمان آبیک در این نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه به منظور تحقق اهداف تجاری شامل افزایش صادرات، ترویج و توسعه جدیدترین فناوری‌ها، اشتغال‌زایی برگزار و مورد استقبال کارشناسان و فعالان در این صنعت قرار گرفت.

طی چهار روز مدت برگزاری این نمایشگاه، مشارکت‌کنندگان در دو بخش داخلی و خارجی محصولات و خدمات خود در زمینه تولید و فروش محصولاتی از قبیل سیمان و بتن و سایر مواد خام، ماشین‌آلات مربوط به تولید و فرآوری محصولات، فناوری‌های جدید صنعت سیمان و همچنین خدمات جانبی در سایر بخش‌ها مانند ساخت را به معرض نمایش می‌گذارند.

در نمایشگاه امسال شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، ترکیه، چین، فنلاند، سوئد، کره جنوبی، ژاپن، نیز حضور دارند.

برپایی سمیناری با محورهای معرفی رویه‌های بتنی و تجربیات ملی،  ظرفیت توسعه رویه‌های بتنی در کشور و مقایسه فنی و اقتصادی آنها، روش‌های طراحی رویه‌های بتنی و تفاوت آنها، ظرفیت استفاده از سیمان در تثبیت لایه‌های زیرسازی راه، روش‌های اجرای رویه‌های بتنی و ماشین‌آلات دوام و چرخه‌های عمر و بهره‌برداری روسازی بتنی، تعمیر و نگهداری رویه‌های بتنی و معرفی دستورالعمل اجرا و کنترل کیفی رویه‌های بتنی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.