• بازدید : 2384

  • پ

  • شناسه خبر : 3113

واکنش به گزارش تصویری درباره تولید سیمان

در پی انتشار گزارشی با عنوان « بزرگترین کارخانه سیمان ایران را در سکوت و تعطیلی ببینید » که روز جمعه دوم خرداد در خبرگزاری خبرآنلاین منتشر شد، روابط عمومی شرکت سهامی عام سیمان فارس وخوزستان به آن واکنش نشان داد.
متن واکنش روابط عمومی شرکت سهامی عام سیمان فارس وخوزستان به شرح زیر است:

با سلام واحترام

عطف به خبر مندرج در بخش اقتصادی صنعت آن خبرگزاری درتاریخ دوم خرداد ساعت ۱۳:۲۰با کد مطلب ۳۵۶۴۴۸ که تحت عنوان بزرگترین کارخانه سیمان ایران را درسکوت وتعطیلی ببینید انتشار یافته است و عکسهایی از کارخانه سیمان آبیک درذیل آن به چاپ رسانده است که نظر خوانندگان را به مطلب زیر جلب می نماید.

برخلاف خبر مذکور درتاریخ ۱۳۹۳/۳/۲ کلیه خطوط سیمان آبیک که خبرگزار اقتصادی آن خبرگزاری تعطیلی آنرا مخابره کرده درحال کاربوده است و طی روز یاد شده مقدار تولید این کارخانه معادل۱۴۰۰۰ تن ومقدار تحویل نیز ۱۵۰۰۰تن بوده است که چنانچه بارهرکامیون بیست تن درنظر گرفته شود طی روزیاد شده تعداد ۷۵۰ دستگاه کامیون برای حمل محصولات این واحد بارگیری داشته اند .

عکسهای مندرج درسایت آن خبرگزاری نیز درتضاد با برداشت خبرنگار آن خبرگزاری ، نشان از به ثمرنشستن تلاشهای صورت گرفته توسط مهندسین و کارکنان این مجتمع درمطابقت سیستم های غبار گیر با تکنولوژی روز زیست محیطی داشته است و شرایط عملکرد خوب فیلتراسیون کارخانه دلیل برتوقف خطوط تولیدی آن نمی باشد .

درضمن محصولات تولیدی این مجتمع منطبق با استاندارد های معتبر سیمان ودربالاترین سطح کیفی و در منطقه بزرگی از میهن اسلامی و صادرات به چندین کشور عرضه می گردد .

لذا مقتضی است ضمن تکذیب خبر مذکور ، برابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات نسبت به درج خبر فوق برابر فضای اشغالی خبر مزبور وبا همان فونت ( تیتر خبر) نسبت به انتشار واقعیت عملکرد مطلوب فیلتراسیون این کارخانه اقدام نمائید.

روابط عمومی شرکت سهامی عام سیمان فارس وخوزستان
منبع:خبرآنلاین