• بازدید : 2338

  • پ

  • شناسه خبر : 2641

بازدید استاندار البرز از کارخانه سیمان آبیک

بازدید استاندار البرز از کارخانه سیمان آبیک

در هفته هوای پاک استاندار و جمعی از مسئولین استان البرز از شرکت سیمان آبیک بازدید بعمل آوردند .

مهندس طاهری در حین بازدید از شرکت سیمان آبیک سیستم الکتروفیلتر جدید سیمان و سیستم پایش آنلاین غبار و تصفیه خانه فاضلاب این واحد صنعتی را افتتاح نمودند .

ایشان با اشاره به نقش سامانه پایش آنلاین در بهبود وضع آلاینده ها اظهار داشت : با راه اندازی سامانه مذکور شاهد پالایش آنلاین میزان آلایندگی فاضلاب و دودکش های سیمان آبیک خواهیم بود .

در جلسه ای که به همین مناسبت برگزار شد جناب آقای مهندس باقری مدیرعامل شرکت سیمان آبیک به ارائه بیوگرافی و گزارشی از عملکرد جاری شرکت پرداخته و اظهار داشتند که شرکت سیمان آبیک به عنوان بزرگترین کارخانه تولید سیمان در کشور و خاورمیانه تلاش مجدانه را در ارتباط با رعایت مسائل زیست محیطی در دستور کار دارد .

شایان ذکر است که در جریان این بازدید معاون برنامه ریزی و اشتغال استان ، مدیر کل امور اقتصادی استانداری ، فرماندار محترم شهرستان نظرآباد ، مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان البرز ، ریاست محیط زیست شهرستان نظرآباد ، جمعی از مسئولین و مدیران دستگاههای اجرایی استان البرز و مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت سیمان آبیک و نیز جمعی از خبرنگاران رسانه های دیداری ، نوشتاری و شنیداری حضور داشتند .

در جریان مراسم مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان البرز سخنانی را ایراد داشته و گفتند: زین پس شرکت سیمان آبیک بعنوان کارخانه سبز شناخته می شود . وی اشاره داشت که در حال حاضر این کارخانه بزرگ به عنوان الگوی دیگر کارخانجات استان البرز در زمینه مسائل زیست محیطی است و انتظار میرود که دیگر کارخانجات نیز مانند سیمان آبیک به راه اندازی سیستم پایش آنلاین روی بیاورند . وی در ادامه تعامل صنعت و محیط زیست را از مهمترین عوامل تاثیر گذار در حفاظت از محیط زیست دانستند .

مهندس پسندیده ضمن اشاره به قرار داشتن در هفته هوای پاک به تقدیر و تشکر از شرکت سیمان آبیک پرداخته و فعالیتهای گسترده و مستمر این کارخانه را در راستای مباحث زیست محیطی مورد ستایش قرار دادند .

روابط عمومی شرکت سیمان آبیک